INFORMACJE DLA RODZICÓW - Obóz zuchowy

INFORMACJE DLA RODZICÓW
Obóz zuchowy
Lgiń 20.07 – 1.08.2014

1.      Wyjazd: Godzina zbiórki 9:30
Miejsce: Parking Tesco przy Serbskiej
2.      Godzina przyjazdu zostanie jeszcze podana
3.      Nad bezpieczeństwem dzieci czuwać będą doświadczeni instruktorzy ZHP
4.      Obóz odbywa się w stanicy Hufca ZHP Wschowa. Poniżej podany jest adres stanicy, na który można wysyłać do dziecka listy lub pocztówki (dzieci bardzo to lubią) prosimy jednak nie wysyłać żadnych „większych prezentów”. Warto zmobilizować też rodzinę (np. dziadków, wujków, ciocie) do wysyłania :)
[imię i nazwisko]
Stanica Harcerska Hufca Wschowa
Obóz XI Szczepu - 20 SGZ
67-400 Lgiń, poczta Wschowa
5.      Prosimy, aby dzieci nie miały ze sobą telefonów, ani innych urządzeń multimedialnych. Podczas obozu do dyspozycji dzieci i rodziców są telefony kadry: Dh Krzysztof – 502700719, Dh. Zuzanna – 667358502. Dzwonić można codziennie w godzinach 14.30 – 15.30 i nie powinno być wtedy problemu, żeby porozmawiać z pociechą (oczywiście w sytuacja wyjątkowych prosimy dzwonić również w innych godzinach). W przypadku, że dziecko samo będzie chciało zadzwonić skontaktujemy się i poprosimy o oddzwonienie
6.      Kąpiele w jeziorze odbywać się będą pod opieką wykwalifikowanego Ratownika WOPR (dodatkowo dh Krzysztof również jest ratownikiem)
7.       Lista rzeczy, które dzieci powinny mieć ze sobą:


a)      Mundur lub koszulka, chusta gromady
b)      Śpiwór, poduszka
c)      Menażka (lub przynajmniej kubek, miska i talerzyk)
d)      Sztućce (niezbędnik)
e)      Coś przeciwdeszczowego
f)       Obuwie turystyczne, sandały, klapki, (ew. kalosze)
g)      Ciepły sweter lub polar (w tym również jakiś do spania – noce bywają chłodne)
h)      Koszulki z krótkim rękawem
i)        Krótkie spodenki
j)        Strój kąpielowy
k)      Długie spodnie
l)        Piżama
m)   Bielizna osobista
n)      Przybory do mycia, ręcznik
o)      Okrycie głowy – przeciwsłoneczne
p)      Mały plecak (który może też być spakowany „na drogę”)
q)      Zeszyt, coś do pisania
r)       Latarka, (zapasowe baterie!)
s)       gra podręczna (np. karty)
t)       bajki i opowiadania do czytania wieczorem
u)      kieszonkowe (max 15 zł)
v)      słodycze
w)    woda w dużych ilościach (będzie zebrana na początku i rozdzielana) butelki 1.5-2 l
x)      strój lub elementy stroju elfa


Na obóz pakujemy rzeczy w plecaki, jednak jeśli ktoś takiego nie posiada, można spakować dziecko w torbę lub walizkę.
Dzieci na pewno nie będą musiały przenosić same bagaży na znaczne odległości.
Prosimy, aby dziecko uczestniczyło przy pakowaniu rzeczy, wie wówczas, co ma ze sobą!
8.      Odwiedziny! Odbywają się one 27.07.2014 w godzinach 10 – 18. Uprawnieni do odebrania w tych godzinach dziecka są rodzice (prawni opiekunowie). Przy wypisie wypełniane jest specjalne oświadczenie (należy mieć ze sobą dowód osobisty). Można wówczas zabrać dziecko na obiadek do miasta, na spacer po lesie, nad jezioro.
9.      Msza Św.: postaramy się, aby w dniu odwiedzin odprawiona została Msza Św. na terenie obozu, w której będą mogli Państwo razem z dziećmi uczestniczyć.
10.  Lekarstwa: dzieci nie mogą mieć przy sobie żadnych leków. Prosimy przekazać je kadrze przy wyjeździe, trafią one potem do pielęgniarki obozowej. Nie trzeba również dawać żadnych plastrów, tabletek przeciwbólowych itp. – wszystko będzie miała pielęgniarka.
11.  Wszyscy uczestnicy są ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków (NWW), a wszyscy
instruktorzy od odpowiedzialności cywilnej (OC).

W razie wszelkich pytań proszę dzwonić lub pisać na maila :)